Toimitusehdot

Yleistä verkkokaupasta

Yrityksen kotipaikka on Malmö. Yrityksen postiosoite on Ollebovägen 14 / nro 21, 218 45 Vintrie. Kaikki tilaukset lähetetään Ruotsista.

Jos haluat ottaa meihin yhteyttä, lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected], jossa kerrot tapauksesi ja yhteystietosi, niin vastaamme 24 tunnin kuluessa.

Verkkokaupan tuotteita myy . Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Hyväksymällä nämä toimitusehdot verkkokaupan asiakas todistaa tutustuneensa kaupankäynnin ehtoihin.

Tuotteet ja tuotehinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisävero. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan aina verkkokaupasta osoitteesta www.etnomat.fi. Ostoskoriin saat lisättyä tuotteita määrittämällä ensin halutun kappalemäärän tuotetta nuolilla tai kirjaamalla kenttään halutun kappalemäärän ja painamalla tämän jälkeen ostoskori-kuvaketta tuotteen alta. Ostoskorin sisältöä voit tarkastella klikkaamalla sivun oikeassa ylälaidassa olevaa ostoskori-kuvaketta. Muista tarkastaa ostoskorisi sisältö ennen kuin etenet maksuvaiheeseen. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Minimitilaus

Minimitilauksemme on 20 euroa (tuotteiden arvo). Valitettavasti emme pysty toimittamaan alle 20 euron tuoteostoksia varastointi- ja kuljetuskustannuksista johtuen.

Toimitusajat

Pyrimme lähettämään kaikki tilaukset arkisin vuorokauden kuluessa tilauksen tekemisestä. Jos tilauksen lähetys jostakin syystä viivästyy, olemme yhteydessä asiakkaaseen mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Teemme kuitenkin aina parhaamme, että ehtisimme käsitellä tilauksesi mahdollisimman nopeasti. Toimitus kestää yleensä noin 3-5 arkipäivää sijainnistasi riippuen.

Toimitustavat ja -kulut

Toimitamme tuotteet Suomessa DHLin valitsemallesi noutopisteelle.

Toimitus DHLin noutopisteeseen

Tilaus toimitetaan  DHLin noutopisteeseen, joita on ympäri Suomen: mm. useat R-kioskit, K-ruokakaupat, Pakettiautomaatit ja useat paikalliset yritykset.

DHL:llä on kumppanuus Posti Groupin kanssa. DHL noutaa kansainväliset lähetykset lähettäjältä ja toimittaa ne maahan Suomi. Sen jälkeen Posti käsittelee toimituksen.

Voit seurata toimituksen etenemistä DHLin lähetysseurannasta. Kun tilauksesi on noudettavissa saat siitä tiedon tekstiviestillä. Säilytämme lähetystäsi noutopisteessä 14 vrk, pakettiautomaatissa 7 vrk. Lähetystä noutaessasi ota mukaan henkilöllisyystodistus tai valtakirja.

Lisätietoja DHL UKK.

Maksutavat

Verkkokauppamme tilaukset maksetaan Klarna Checkout -palvelun avulla. Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Täyttämällä yhteystietosi tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat maksuvaihtoehdot ovat verkkopankki ja luottokortti - kaikki yhtä turvallisia. Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna Bank AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Käytämme Klarnaa kaupan ostotapahtuman (check-out) tarjoajana. Tämä tarkoittaa sitä, että saatamme siirtää henkilötietojasi yhteys- ja tilaustietojen muodossa Klarnalle, kun kaupan ostotapahtuma on ladattu, jotta Klarna voi hallinnoida ostostasi. Siirrettyjä henkilötietojasi käsitellään Klarnan oman tietosuojailmoituksen mukaisesti.

Tilauksen muokkaus ja peruutus

Jos haluat muokata tilaustasi tai peruuttaa sen, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected] . Huomioithan, että kaikki tilaukset pyritään lähettämään arkisin vuorokauden kuluessa tilauksen tekemisestä.

Vaihto- ja palautusoikeus

Sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi kokonaan tai osittain 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua. 

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi sinun on ilmoitettava meille päätöksestäsi peruuttaa tilaus sähköpostilla tai soittamalla meille. Palautusoikeus koskee alkuperäiskuntoisia ja käyttämättömiä tuotteita. Palautettavien tuotteiden pakkausten on oltava avaamattomia.

Olet vastuussa tuotteiden paluutoimituksesta, toimituskuluista, toimituksesta ja kunnossa palauttamisesta, joten tuotteet on lähetettävä ehjänä hyvin pakattuna ja alkuperäispakkauksessa.

Varaamme oikeuden vähentää palautussummasta summan, joka vastaa arvon alenemista verrattuna tuotteen alkuperäiseen arvoon vahingoittuneen tuotteen yhteydessä.

Sinun on lähetettävä tavarat takaisin meille viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä.

Tuotteet tulee lähettää asiakaspalvelumme kanssa sovitulla toimitustavalla. 

Mikäli palautat vain osan tuotteista, palautamme sinulle kyseisistä tuotteista maksamasi ostohinnan.

Teemme aina kaikkemme, että löydämme yhdessä sinua tyydyttävän ratkaisun. Ole siis mielellään meihin yhteydessä sähköpostitse ([email protected]) ennen kuin palautat tuotteet meille.

Tavaran noutamatta jättäminen ei riitä tilauksen peruuttamiseen. Noutamattomasta lähetyksestä veloitettava summa on 20 euroa, joka pidätetään palautettavasta kauppasummasta. Maksu koostuu tilauksen pakkaus-, lähetys- ja palautuskustannuksista.

Hyvitys

Kaikki palautukset tarkistetaan ja jos tuote on palautuskunnossa ja täyttää sopimusehdoissa määritellyt palautusehdot, hyvitämme summan.

Saat viestin, kun palautuksesi on käsitelty ja tilaus hyvitetty.

Suoritamme palautuksen maksuoperaattorimme Klarnan kautta sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt tilausta tehdessäsi, ellet ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että sinulle ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia. Klarnan rahanpalautuksessa saattaa kestää muutama arkipäivä.

Viallinen, rikkoutunut tai väärä tuote

Pyydämme sinua tarkistamaan viivytyksettä toimitettujen tuotteiden kunnon. Mikäli vastaanotat väärän tai viallisen tuotteen, otathan yhteyttä Etnomatin asiakaspalveluun ([email protected]) niin pian kuin mahdollista. Löydämme varmasti sinua tyydyttävän ratkaisun asian ratkaisemiseksi.

Tietosuoja

Etnomat.fi pyrkii suojaamaan käyttäjän ja asiakkaan yksityisyyttä ja on sitoutunut noudattamaan tietoturvaselosteen mukaisia keinoja tiedon säilyttämiseksi ja suojaamiseksi. Tietoa käytetään vain palvelun tarjoamiseksi, sekä sen laadun takaamiseksi ja parantamiseksi. Tilatessaan asiakas myöntää oikeuden käsitellä tilaukseen liittyvää tietoa palvelun tarjoamiseksi.